Mussutan pekonia, joka rapisee suussani hassusti. Minua vastapäätä istuu erittäin lihava isoäitini Marie ja lattialla makaa tämän sitäkin suurempi Snorlax. Sen suurehkon puoleinen maha valuu lattiaa pitkin jalkojeni päälle.
- Pompomista on tullut kovin laiska kehittymisen jälkeen... isoäiti huokaisee ja taputtaa Pompomin mahaa. Hörähdän ja nousen pöydästä. Kannan lautasen tiskipöydälle ja laahustan huoneeseeni. Tänään on se "suuri päivä", johon isoäiti on valmistellut minua nämä vuodet.Jos valmisteluksi lasketaan pekonin syöttäminen... Vaihdan yöpukuni mustaan t-paitaan, jossa komeilee valkoisella lause "My killer pokemon will kill you!". Koska päivä on aurinkoinen, heitän jalkaani beiget shortsit ja päähäni upean sinivalkoisen snäpärini. Nappaan selkääni mahtavan mustan rinkkani ja ryntään portaat alas, katsomatta eteeni. Pompom on päättänyt vieriä rappusten päähän, jonka takia kaadun tämän mahan päälle, lyöden viisaan pääni. Luulen, että nenäni murtui, joten laahustan keittiöön. Isoäiti katsoo päätäni, joka on turvonnut huomattavasti.
- No mutta Sam! Mitä sinulle tapahtui? kysyy isoäiti huolissaan. Osoitan Pompomia, joka vierii kohti olohuonetta. Isoäiti pudistelee päätään ja hakee sideharsoa lääkekaapista. Hän pyörittää sitä pääni ympäri niin, että vain silmäni ja ohut suikale suusta jäävät näkyviin. Kiitän pienesti ja ryntään ulko-ovesta ulos, jotta en myöhästyisi.
- Pompomista on tullut kovin laiska kehittymisen jälkeen... isoäiti huokaisee ja taputtaa Pompomin mahaa. Hörähdän ja nousen pöydästä. Kannan lautasen tiskipöydälle ja laahustan huoneeseeni. Tänään on se "suuri päivä", johon isoäiti on valmistellut minua nämä vuodet.
- No mutta Sam! Mitä sinulle tapahtui? kysyy isoäiti huolissaan. Osoitan Pompomia, joka vierii kohti olohuonetta. Isoäiti pudistelee päätään ja hakee sideharsoa lääkekaapista. Hän pyörittää sitä pääni ympäri niin, että vain silmäni ja ohut suikale suusta jäävät näkyviin. Kiitän pienesti ja ryntään ulko-ovesta ulos, jotta en myöhästyisi.