Minulla menee ihan mukavasti, koulu hetken tauolla ennen kuin rupean hoitamaan kesäkurssia pois alta. ^^ Ollut tämän vuoden ihan hirveä stressi koulujuttujen kanssa, ja kaksi viimeistä viikkoa olivatkin tupaten täynnä rästitöitä ja kaikkea mahdollista, mutta kaikki on viimein pois alta ja huh. On vaan niin hyvä olla, kun vihdoin saa laiskotella, edes jonkin aikaa. Nyt kun vielä saisi parista kurssista numerot niin hyvä olisi. Voisivat opet lakata jo laiskottelemasta, pääsisivät itsekin siitä kesälomalle. Eilen olin auttamassa äitiä, kukkia istuttelimme, ja huomennakin olen menossa auttamaan. Kyllä huomaa, ettei ole tottunut tekemään hommia, kun pakaralihakset ihan kipeät. xD JAJAJA nyt kun koulustressi on tosiaan vihdoin ja viimein helpottanut.. ehkä voisin viimein ruveta päivittelemään Tiekkäriäkin, niin kuin minulla on ollut suunnitelmissa koko vuoden. Se päivityksissä oleva lista ei ole huvennut yhtään mihinkään, ahihi.
SILKESILKEsilke, onko sinulla skypeä? D: Olisi kiva jutella useamminkin kuin vaan täällä! Omani on Kikseli, jos sinulla kyseinen ohjelma sattuu siis olemaan ja haluaisit lisätä minut~
Koiraparka, on aina kamalaa, kun eläin kuolee tai joudutaan lopettamaan. 8/ Toivottavasti jakselet, koska se on aina yhtä raskasta. Uudet eläimet onneksi auttavat aina, vaikka ne eivät koskaan vanhaa kaveria pystykään korvaamaan. Mutta ainahan meillä on tilaa uusillekin kavereille. C: Ihana juttu siis, kun hankit kaneja! Kuulostavat mukavan veikeiltä otuksilta. Veljeni vaimolla on myös pari kania, ja vaikka en ole koskaan oikein ollutkaan tekemisissä pupujen kanssa, ne silti kiehtovat. Vaikuttavat niin ihanan pehmoisilta ja pörröisiltä, sellaisilta ihanilta pehmoleluilta.
Hyvä, ettei gerbuilla tuon pahemmin käynyt. ^^ Hyvähyvä, että kaikki on palannut jo normaaliksi. Oma kaksikkoni on yhtä typerä kuin aina ennenkin, sellaisia himopuuhaajia. Yksi pesälaatikko, jota edelliset gerbut eivät nakertaneet ollenkaan, on nyt joutunut aika kovankin nakertamisen kohteeksi.. jokaista sen suuaukoista on laajennettu. Saa nähdä, kauanko se vielä kestää ja pysyy käytössä. Hyvin kaksikko kuitenkin voi, pitäisi vaan jaksaa siivota terra.. taas vaihteeksi. Tosin onneksi noiden huone ei haise enää yhtä pahasti pierulta, kun mies putsasi lintuhäkin.
Mitäs muuta, mekin odottelemme Rubya ja Sapphirea ihan hullun lailla. Voisi tulla jo. ;__; Kauan on tullut toivottua ja odotettua remakea noista peleistä! Tähänastiset kuvat näyttävät niin hyviltä, että. X ja Y olivat aivan ihania, ihanat 3D-grafiikat. Mieti secret baseja 3D:llä! Tahtooooo!
Minulla oli oikeastaan jonkinlainen tauko DS:n pelaamisesta tuossa juuri, mutta nyt jotenkin innostuin pelaamaan taas. :O Tauko mahtoi tulla siitä, kun breedaaminen alkoi ottaa hermoon aika pahasti, kun shaineja ei vaan suostunut tulemaan, paitsi silloin, kun ne tulivat liian aikaisin = huonot statsit ja kaikkea mahdollista. Pläh. Enkä vieläkään ole Y:tä laittanut 3DS:ään kiinni vaan yritän vihdoin resettiä itselleni shinya mewtwota Soul Silverissä! Olen monen monia vuosia unelmoinut shiny mewtwosta, joten vihdoin ja viimein aion sitä yrittää.. uudemman kerran. Samalla resettaan juttuja White 2:ssa, jottei menisi aikaa hukkaan, kun siinä kuitenkaan pysty mitään muuta tekemään kuin resettaamaan. Joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla, miksipäs ei?