Foorumi Tienristeys

http://tienristeys.fi/

You are not connected. Please login or register

Kuulumisia?

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Kuulumisia? on 26/6/2010, 03:10

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Miten kaikki voivat? Miten kesä kulkee? c:

Inspis taas iski hoitolan päivittelyyn, mutta käsi hidastaa. >_> Kävin yksi päivä pelaamassa sulkapalloa vanhan työporukan kanssa, sen jälkeen käsi tuntui vain heikolta jne, mutta nyt sattuu jokin lihas etenkin sitä jännittäessä.. eli tässä toivon, että se menisi jo ohi. Eilen koetin vain ottaa rauhallisesti sen kanssa mutta kun ei tänäänkään ole vielä mennyt ohi, olen alkanut venyttää sitä. Toivotaan parasta siis. \o/
...koska haluan päästä miettimään ja lisäämään hoitolaan kilpailuja ja mahdollisesti myös ammatinalkuja. D:< Asdfghjkllllllll. Ja mieluusti värkkäisin myös kuvia joillekin poksuille jajaja..

Lähden myös 10.7. Hollantiin, taas. 8D Vähintään lomailemaan, toivon tietenkin että pääsisi viimein muuttamaankin. Peukut pystyyn siis, että Kiksi löytäisi viimein asunnon puoliskonsa kanssa, huh?

...ja odottelen muutamia pehmoja saapuvaiseksi postissa. *___* Voisin esitellä pokémonnikokoelmani täällä joskus kyllä. Humhum.

View user profile http://tienristeys.fi/

2 Re: Kuulumisia? on 28/6/2010, 03:05

Silke

Magikarp
Magikarp
Kesä menee ihan kivasti.

Näppäimistö vaan hajosi. Useampi näppäimistä irtosi (mutta sain takaisin paikoilleen), ja I ja K näppäimet hajosivat niin, ettei niitä taida saada ilman liimaa kiinni... Tai uutta näppäimistöä, mutta kannettava kun on, niin on kiinteä näppäimistö. Kyllä toimivat nytkin, mutta hitaampi kirjoittaa kun pitää painaa tarkkaan ja silti kirjaimet meinaavat jäädä pois... Ärsyttää. Hoitiksia pitäisi olla tosin varastossa. Wink
No nyt u irtosi taas. Ja piste. AARGH.

Onnea asunnon etsintään.

Pehmoja? Mitä pehmoja? Esittele ihmeessä kokoelmasi!

View user profile

3 Re: Kuulumisia? on 28/6/2010, 12:52

Draguel

Magikarp
Magikarp
Kesä alkoi oikein mukavasti, olen tässä koittanut saada sarjakuvaani eteenpäin mutta jotenkin tussaus vain tuottaa suurta tuskaa...

Juhannus meni Tekken 6 ja HeartGoldia pelatessa (Ei valittamista) Pääsin tuossa muuten Särkkiksessäkin käymään... Razz

Ei muuten mitään ihmeempää, siskon uuteen asuntoon olen koko ajan tunkemassa ja tietenkin se tärkein, liityin tänne *tuuletusta*

Toivottavasti hyvä asunto löytyy, onnea siihen ja tahdon todellakin nähdä kokomasi Very Happy

View user profile

4 Re: Kuulumisia? on 28/6/2010, 15:57

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Iloksenne aloin päivitellä kokoelmaani hoitolaan. =D Pehmot ovat nyt kokonaisuudessaan näytillä, figuurien kanssa tulee olemaan suurempi homma, apua.. niitä en pysty päivittämään tuonne näin hujauksessa. Kun pitää kanssa katsoa, mitä pidän ja mistä luovun. Mutta on tämä yksi alku ainakin.

Ylläpitäjäosiosta löytyvät pehmoiseni. <3

5 Re: Kuulumisia? on 29/6/2010, 03:19

Draguel

Magikarp
Magikarp
Aaaw... Määkin tahdon Eevee, Jolteon, Umbreon, Lugia ja Raikou pehmon... Mistä olet ostanut ja minkä kokoisia ne ovat (suurin piirtein)?

Itselläni ei ole kovinkaan suuri valikoima pehmoja. Pikachu, Marill, Togepi ja Poliwhirl on sängyn päällä, joitakin saattaa löytyä kellarista...

Hih, saa nähdä koska saat kaikki figurisi kuvattua, toivotan onnea koko hommaan Smile

View user profile

6 Re: Kuulumisia? on 30/6/2010, 00:53

Silke

Magikarp
Magikarp
Tomyn Raikou on aivan ihana! Paljon maksoi? Onko minkä kokoinen?

View user profile

7 Re: Kuulumisia? on 30/6/2010, 16:18

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Olen ostellut niitä eBaystä, PKMNcollectorsista (jossa ihmisillä on peräti totuudenmukaiset shippauksetkin! eBayssä 99% ihmisistä revittää voittonsa shippauksilla ffff) sekä sen ylläpitäjän, Ginin, pikku nettikauppa Sunyshoresta, ja tietenkin Yahoo!Japanista välikäsien avustuksella. C:

Koot minun pitää mitata joku toinen kerta, nyt ei jaksa ruveta sekoilemaan sen homman parissa. Hittolainen, olisi pitänyt laittaa joka valokuvaan oikeasti jokin pullo tai vastaava kokosuhdetta näyttämään. xD Tai sitten otan niistä vaan uudet kuvat jossain vaiheessa. Mikä esine olisi hyvä tunkea pehmojen vierelle? Jokin, mistä kaikki oikeasti tietävät koon, ettei tulisi sekaannuksia.. jokin yleinen ja kaikkien tietämä.

8 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 03:15

Silke

Magikarp
Magikarp
Tulitikkulaatikko voisi sopia ainakin pienimpiin. Tai sitten viivotin, josta näkee selvästi numerot. Olisi tosiaan kiva nähdä, minkäkokoisia.
Mistä figuista olet luopumassa? *virn*
Aloitin muuten sen karsein pokéfiguuri -kokoelman. Voisin joskus ottaa kuvia...

Näppäimistö ei asuttunut edes liimalla. kokeilen kai vielä jotain superliimaa, ja sitten on vuorossa uusi näppäimistö. Tai yksi on jo varmuuden vuoksi tulossa. k simahti nyt melkein kokonaan, ja koska copy pastaan sen, ei isoja tule. Niin paljon en minäkään jaksa nipottaa. Älkää siis välittäkö kirjoitusvirheistä.

View user profile

9 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 04:46

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Joo äitini ehdotti myös tulitikkulaatikkoa, nyt on uudet kuvat otettuina kaikista pehmoista mutta vielä pitäisi ne muokata. :3 Yritän kyllä ehtiä ennen lähtöäni, uudet shinyt pitää kanssa lisätä ja muutenkin olen shinysivuani hieman järjestellyt mukavammaksi.. pitäisi vaan saada valmiiksi.

Hihi. XD Pitää käydä kaikki figut lävitse, varmaan lomailun jälkeen sitten. Voin niitä täällä tarjoilla ja esitellä sinulle, jos kiinnostaa.

Siitä tulee hieno. :B Ainakin niitä feikkejä voisin siihen lahjoitella! Etenkin sen legendaarisen deoxyksen.

Hui kamala. :O Uusi näppis voisi kyllä olla todella fiksu tuossa vaiheessa. Kerran tämän omani pudotin ja välillä pitää tiettyjä kirjaimia painaa kovemmin, että se ne ottaa.. mikä on jo minulle aika liikaa, huonoina päivinä se raastaa hermoja. :'D

10 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 05:51

Silke

Magikarp
Magikarp
Esittele vain myytäviä figujasi. ^^ Saattaisin ostaakin, jos sopivia löytyy. Arvaat varmaan pokemakuani? Venusaur, Eevee + muodot ja Gardevoir + muodot ykkösinä. Täytyy tosin mainita, ettei rahaa ole älyttömästi törsättäväksi. Ainakaan vielä, kesähommia vasta vähän myöhemmin ja palkansaanti vielä myöhemmin. Jonkun verran törsäysvaraa silti on. ^^
Jos kauheuksia löytyy, esittele ihmeessä. XD

Joo, hermot menee. Pitää painaa tarkempaan kuin normaalisti, hidastaa kirjoitusta. Siis jo ennen kuin k simahti, kyllä toimii jos kunnolla painaa, mutta nopeampi tuolla kopioi/liitä jutulla... Nyt vasta hidasta onkin.
Näppis meni, kun veli pelasi sohvalla kannettava sylissä. kaverin koira kuuli, että keittiössä olisi tarjolla ruokaa ja oikaisi veljen sylin läpi... Näppäinten päälliset lensivät, osan sai helposti takaisin mutta osasta meni jotain rikki, eikä niitä saa kiinnitettyä pysyvästi. Toimisivat normaalisti, jos päälliset saisi takaisin paikalleen. k meni taas kunnolla rikki, ei pelkästään päällys.

View user profile

11 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 05:55

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Vielä en ehdi, mutta parin kuukauden päästä sitten. X3 Yritän nyt ensin saada pehmot ja shinyt pois alta, jos edes ne ehtisi. Puuhaa riittää.

Voihan harmi. D: Tuollekaan ei kamalasti olisi mitään mahtanut. Onneksi uudet näppikset eivät niin kalliita ole enää nykyään, kai.. en ole hintoja katsellut lähiaikoina, mutta näin ainakin kuvittelisin.

12 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 06:00

Silke

Magikarp
Magikarp
Ei kiirettä. käykin oikeastaan paremmin tuo myöhempi ajankohta rahatilanteen kannalta. ^^
Halvalla niitä löytyy. Onneksi. Sitten onkin totuttelu uuteen näppikseen.

View user profile

13 Re: Kuulumisia? on 7/7/2010, 06:03

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Vähän ajattelinkin, eli hyvä kummankin kannalta. =D

Se totuttelu on aika hirveää. Ainakin joskus. Kerran meille tuli ihan järkyttävän kevyt näppis, joka ei ollut pysyä paikallaan sitten millään. Piti sinitarralla se kiinnittää näppispöytään. :'D Myöhemmin sitten onnistuin kaatamaan sen päälle ison mukillisen maitoa, kyyyyllähän se siitä tuhoutui. Otimme taas vanhan käyttöön ja ai että! Tämä on niin ihana, mukavan painoinen ja kaikkea. Miellyttävä kirjoittaa, mitä tosiaan menin tämän kerran vahingossa pudottamaan.. mutta ainakin kaikki nappulat toimivat.

14 Re: Kuulumisia? on 19/7/2010, 12:27

Silke

Magikarp
Magikarp
Nyt on uusi näppäimistö käytössä. Olen onneksi käyttänyt samanlaista aiemminkin, joten helppo kirjoittaa. Ei mene aikaa totuttelussa. =D Ihanaa kirjoittaa taas tutulla nopeudella, eikä tarvitse miettiä ja keskittyä näppäimiin... Vähän vain äänekäs, kun on tuohon äänettömään tottunut. Voisinkin alkaa kirjoittaa sitä tarinaa kilpailuun. Jos muistan pelaamiseltani, menin lainaamaan veljeltä pari koukuttavaa peliä. ^^'

View user profile

15 Re: Kuulumisia? on 23/7/2010, 10:13

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Loistavaa. =D Hyva etta viimeinkin sait kasiisi uuden nappiksen!

Itse olen nyt tosiaan Hollannissa. Nappiksella kylla saa äät ja ööt kirjattua, mutta kun ne ovat useamman kuin yhden klikkauksen paassa, siksen jaksa vaivautua. XD Siksen myos laita viesteja nyt muihin topsuihin, kun en halua talla ulkomaansuomella hammentaa ihmisia jne, mutta parin viikon paasta sitten, kun olen taas Suomessa.

Ensi viikolla Eftelingiin! 8D Ihana satuhuvipuisto, olin siella viimekesana. Nyt uusiksi, olen aika intona. Muutenkin ollut kivaa, ollaan pelailtu paljon poikaystin kanssa. Olen chainannut kaikenlaista myos, bidoofeja huvikseni (annoin jokaiselle nimeksi Cookie), snubbulleja, poochyenoja ja aroneja, seka yhden ariadoksenkin sain. Chainaus on niin jannaa. :3

16 Re: Kuulumisia? on 16/9/2010, 20:15

Silke

Magikarp
Magikarp
Mites menee?
Kesä onkin osaltani ohi. Ihan kivaa oli. Paitsi kun piti maalata helteessä vanhempien luona. Odotimme viileämpää ilmaa jotta voi maalata, mutta eikös ne helteet sitten tulleet. Ja kaiken lisäksi vielä kimalaispesäkin takakuistilla, jee. -.-' Sainpahan rahaa siitäkin hommasta, plus kunnon kesätyöstä.
Örp, se pahuksen tarinakilpailun tarina. Ei siinä onneksi paljon ole kirjoittamista. Unohtunut koko homma. o.o'

Shiny Poochyena. *Kuolaa* Omalla chainauslistalla ehdottomasti, kunhan joskus jaksaisin chainata.

Odotatteko uusia poképelejä? Black ja White, tarkoitan.

View user profile

17 Re: Kuulumisia? on 24/9/2010, 11:29

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ei kiirettä sen kanssa, en aio vielä kilpaa ratkoa. ^^

Hmmm mitäs tässä, ostin Wiin joku aika sitten. :3 Mario Karttia olen pelannut paljon kaverin kanssa, muitakin pelejä jo löytyy. WoWia on kanssa tullut pelattua, ja yhdeksäs päivä ensi kuuta menen taas Hollantiin, tällä kertaa kolmeksi viikoksi. Pitäisi kirjoittaa hoitis KNK:een ja päivittää Tiekkäri ennen lähtöä. ^^ Ei kai tässä muuta, ei nyt tule mieleen kun leffaa katselen.

Itse en odottele niitä sen koommin. :/ Itse pelit kyllä vaikuttavat yhtä kivoilta kuin aikaisemmatkin ja tulen niistä varmasti pitämään, mutta uusissa pokeissa tulee olemaan minulle enemmän totuttelua kuin ennen.. kun ei ole aikaisemmin nirsottanut näin paljoa. Liian moni näistä uusista muistuttaa minua digimoneista ja muista animemönkijöistä, en pidä siitä. Tai sitten ne ovat toistensa kopioita. Seassa on kyllä jokunen, joista tietenkin pidän, ja hartaasti toivon että saan edes kunnon tiimin kasaan kaikkine HM:ineen, mutta niin. Katsotaan sitten kun pelit täällä julkaistaan.

18 Re: Kuulumisia? on 25/10/2010, 00:06

Silke

Magikarp
Magikarp
Nyt sitten lähti tietokone kokonaan alta. Näyttö sekosi. Katsotaan, saako sen korjattua vai pitääkö hankkia uusi... Varmuuskopiot onneksi otin jokin aika sitten koneen temppuiltua, joten en menettäisi kuin parin päivän jutut. Hoitaminen voi siis kestää. Mielelläni tunkisin jo lisää. -.-' Niin, ja ei taida tarinakilpailuun osallistumisesta tulla mitään.

Muutenkin mennyt vähän surkeasti, pyörästä meni takarengas (eikä isä voinut vaihtaa, kun varaosia ei löytynyt, pitää viedä korjaamolle), silmälasit pitäisi uusia, koira sairastelee, kelalle joudun ehkä makselemaan takaisin ja nyt tuo. En siis ole ihan varma, voinko sittenkään niitä pokéja sinulta ostella. Sad Työpaikkaa etsin, jos tärppäisi, niin olisi helpotus... Kyllä tästä selvitään, kunhan vain pitää tiukkaa linjaa rahan kanssa hetken. (Mutta tahdon ostaa figuja ja kirjoja ja wiin ja pelejä ja... Kerrankin tuhlausvaihe olisi päällä, ja nyt ei sitten rahaa ole ollenkaan. -.-')

Plöp, yritän chainata pelissä. Minusta se on tylsää, tulee siksi niin harvoin mitään chainattua. Sain sentään eilen chainattua Houndoureja. Poochyenat seuraavana listalla, jos Eeveitä ei tule pian. Saisinpa chainattua Growlitheja, sellainen söpöliini olisi kiva... Harmi, ettei HearthGoldissa pysty chainaamaan.

En ole minäkään kovin innostunut uusista pokéista, pari hauskaa sieltä kyllä löytyy. Toivottavasti ovat hyviä ottelussa. Tosin, en ollut innoissani viimeksikään, ja kyllähän niihin tottui. Etenkin Galladesta hakkasin päätä seinään, nyt yksi lemppareista. Wink

View user profile

19 Re: Kuulumisia? on 6/11/2010, 03:15

Guest

Guest
Kirjoittelenpa tänne pitkästä aikaa! :3

Uudet pokét on musta ihania. Diggaan miltei kaikista <3 Toki siellä muutama ei niin kiva myös on, mutta suurin osa on ihan <3
Oon yrittäny miettiä ketä otan tiimiin, liika vaihtoehtoja~ Reshiram<3
Haluun ottaa jonkun niistä tänne~

20 Re: Kuulumisia? on 8/11/2010, 02:48

Silke

Magikarp
Magikarp
Uusi kone käytössä! Very Happy Edellistä ei saatu korjattua. En ole vielä tottunut tähän näppäimistöön, hankala kirjoittaa... Hoidan kohtapuoliin. Rahatilannekin parani vähän, mutta tiukkaa eelleen...

SISLTÄÄ SPOILAUSTA-
Minä tykkään uudesta tulialkupokésta. Possupokémon. pig Harmi, etteivät sen muodot ole niin kivoja. Ja taas tuli/taistelu-alkupoké. Terrieripokét ovat kivoja. Ja olenkin odotellut, milloin tulevat ensimmäiset nelijalkaiset taistelupokét! (En laske Arceusta.) Tuo uusi peura/poropoké on myös nätti. Samoin korppikotkat vaikuttavat kivoilta. En jaksa opetella japanilaisia nimiä, englantinimet tulevat joskus. Laiskottaa.
Ainakin noista apinapokéista tulee heti Aipom mieleen. Uudet mielipokét ei hirveästi innosta, Gardevoirin muodot tulee mieleen.
Whitessa tsaa Raltsin, joten enköhän hommaan sen, kunhan tulee. (Ja tähään Epic NOOOOO!!!! Jos sen saadakseen pitää olla joku erikoisjuttu...) Myös kolmoisottelut kuulostaa kivoilta, tykkään kaksoisotteluista. Uusia abilityjä tainnut tulla, pitäisi vilkaista (haluan yleensä Gardevoireilleni tracen, joten hyötyä siitä. ) Smile Ainkin herbivore on uusi, en ainakaan muista? Jos isketään ruohohyökkäyksellä, poken attack voimistuu. Laughing Hauska. Wicked thief: poké vrastaa esineen jos vastustaja koskettaa sitä. Harmi, ettei tuota saa Aipomille. On tosin vain dream world-pokéilla, ei kenelläkään normaalisti.
Toivottavasti pelissä on joku samantyylinen tapa saada shinyjä kuin Pearlissa ja muissa.
Tässähän tietoa selaillessa alkaa jo innostua... Kyllä tuokin peli on pakko saada, vaikka uudet pokét eivät kaikki iskekään.

View user profile

21 Re: Kuulumisia? on 13/12/2010, 13:11

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Puuuh, sainpas päivitettyä pitkästä aikaa. Olen laiska ja unohtelevainen. D: Vielä pitäisi KNK:hon hoitaa ennen lomalle lähtöä, onneksi on vielä muutama päivä aikaa sille.

En vieläkään oikein tiedä, mitä mieltä olisin Black ja Whitesta. Itse peleistä olen kyllä kiinnostunut ja etenkin vuodenaikojen vaihtelusta. Mutta olisin halunnut rakentaa tiimini aivan vapaasti, ja olisin halunnut toisen shiny growlitheni tiimiin sekä lucarion. Mutta nyt vaikuttaa siltä, etten niitä voi saada ennen national dexin hankkimista, koska Bulbapediassa sanottiin, että.. no siellä sanottiin.. no en nyt onnistu löytämään sitä sivua nopeasti, mutta pelkkiä viidennen genin poksuja pystyy käyttämään läpipeluun aikana. :/ Harmittaa.

Selittäisin asian sekä tunteeni siihen liittyen paremmin, mutta kun ei pysty keskittymäännnn. D=

22 Re: Kuulumisia? on 16/12/2010, 21:58

Silke

Magikarp
Magikarp
Jei, päivitys! ^^ Kiva, tarinakilpailuun lisää aikaa.
Ai niin, onnea 2-vuotiaalle hoitolalle! Enköhän minä vielä kuvankin räpellä, unohtunut kokonaan... -.-'

Mitä? Ei ennen national dexiä muita pokéja? Shocked Tylsää.

Jos sinulla vielä on niitä figuja, niin ilmoittele kun jaksat käydä läpi. Wink Rahatilanne on hallussa, riittää jo ylimääräiseenkin.

View user profile

23 Re: Kuulumisia? on 13/2/2011, 09:28

Silke

Magikarp
Magikarp
Heips taas, miten menee? Pitäisikin hoitaa...

Ensi kuussa pitäisi tulla Whiten ja Blackin, jes! Lisäksi tulisi myös Okamin jatko-osa Okamiden DS:lle, odotan sitäkin innolla... Ja rahaa kuluu...

Suomessa olisi muuten Celebi-Event! http://www.nintendo.fi/?file=1633 Jossain on jo alkanut, joten vilkaiskaahan!
Pitää varmaan käydä...

View user profile

24 Re: Kuulumisia? on 10/3/2011, 13:31

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ei hemmetti.. mikähän nyt on mennyt vikaan.

"Our security software has detected a prohibited activity originating from your account.
The account was blocked as it poses security a threat to the entire server.

If you believe that your site's behavior was a consequence of a successful cracker attack, please contact our support staff.
Reactivation of your account is possible if the following conditions are met:
- This is the first time your account has been blocked;
- You will upgrade/secure all scripts installed in your account in the fastest possible manner after the account is reactivated; otherwise a consequent block is possible;
- You will review all account content carefully and thoroughly for any suspicious files/executables that are not a part of the site software, otherwise a consequent block is possible;

More than three (3) blocks of your account will significantly delay the account reactivation, as we will have to review the site content manually. The delay may vary from one (1) to five (5) business days. Activation depends on the results of the security review."

Että tällaisen takia sivu on alhaalla toistaiseksi, ei hajua kauanko ollut.. eikä mitään hajua eikä tajua, mikä on väärin ja mitä pitäisi muuttaa, että tämän saisi taas kuntoon ja toimimaan. Apua. :/

25 Re: Kuulumisia? on 1/4/2011, 07:50

Silke

Magikarp
Magikarp
Oletko saanut ongelmaa ratkaistua, vai mitä aiot tehdä?
Onko sivu muuten omalla koneellasi vai vain netissä, eli onko tiedostot turvassa? Jos ei, hankalaksi menee... ^^'
Joskus maaliskuun aikana taisi mennä. En muistanut foorumin osoitetta enkä muistanut katsoa sähköpostista sitä ennen kuin nyt...

View user profile

Sponsored content

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next