Foorumi Tienristeys

http://tienristeys.fi/

You are not connected. Please login or register

Ylläpitäjänne Kicchan

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Ylläpitäjänne Kicchan on 26/11/2009, 05:14

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ajattelin nyt siirtää tämän kuvauksen hoitolasta tänne sekä yritän samalla rohkaista immeisiä esittäytymään täällä. C: Elikkäs!

Nimi: Johanna
Nettinimi: Kicchan (Mutta saa kanssa kutsua Kichiksi, Kiksiksi, Kiisseliksi, Kiksuksi, Kiiskiksi, mitä ikinä keksittekään.)
Syntynyt: 2.12.1988
Sukupuoli: nainen
Horoskooppi: jousimies/lohikäärme
Asuu: Raisiossa (Mutta Hollantiin olisi tarkoitus muuttaa niin pian kuin suinkin mahdollista eli heti kun löydämme viimein kämpän poikaystäväni kanssa. :3)

Luonne: Öääh! Mahdan olla aikasna rento, yleensä hyväntuulinen, positiivinen ja yritän olla kiltti. Minua ei tarvitse siis pelätä, jos asiaa tulee vaikkapa hoitolaan liittyen, saa kyllä hoputtaa jos en ole jotain hoitista arvostellut ja niin edespäin. ^^ En pure tai sähise, jos juu niin se on hyvin harvinaista. Hömm mitäs muuta, hoitolan suhteen taidan olla hyvin joustava, kuten varmaan on huomattu~ Siihen hoitola-ahdisteluun liittyen, meseä voi kyllä pyytää, kun olen siellä aina koneen ollessa päällä. Sieltä minut saa nopeasti kiinni, ja olisihan se kiva omistaa mahdollisimman monen hoitajan mesekin, jotta tarpeen tullessa taas saisin teidät kiinni helpommin. =D

Ulkonäkö: Ruskeat hiukset, siniharmaat silmät. Kampaus on edestä pitkä, lyhenee taaksepäin mentäessä, ja pidän usein joko pinnejä tai saparoja hiusten kasvettua liian pitkiksi. Riippuu päivästä ja mielialasta, miten pukeudun, olen kesäisin oppinut jo pitämään yhtä hamettakin (ja itse asiassa nautin siitä *gasp*) ja pukeutumaan siis naisellisemmin, mutta yleensä olen rennoissa vaatteissa, joissa tuntuu hyvältä möllertää (ja näytän välillä hyvin pälliltä). On sanottu, että luonnonvärit pukevat minua, mutta kuulemma esimerkiksi punainenkin sopii tai jotain, emt. Pituutta löytyy jotain 165 senttiä ja painoa turhan paljon, mutta mitä väliä, viihdyn tällaisena. o3o Ainakin olen muodokas, mistä kyllä pidämme poikaystäväni kanssa. XD

Kiinnostuksenkohteet: Pokémon tietysti. <3 Lemppariotuksia on monia, esimerkkeinä mewtwo, gallade, lucario ja nykyään myös zoroark, jotka ovat kaksijalkaisia ja hyvin hottejanamnam. Jatkakaamme listaa, quilava, grovyle, mightyena, lugia, raikou, arcanine, kabutops, eevee muotoineen (etenkin jolteon ja umbreon) ja oikeasti vaikka mitä, etenkin piskit ovat lähellä sydäntä. Ei pysty listaamaan kaikkia ei. Pidän kanssa Digimonista, mutta se näkyy elämässä vähemmän. Elokuvien katselu on nannaa, kerään DVD:itä (pitäisikö tehdä lista omistamistani..? lol). Kerään myös poksusälää, sitä on kertynyt jo ihan mukavasti, kun tuonne LJ:n PKMNcollectors-yhteisöön liityin. Pehmolelut ovat lähellä sydäntä, ja huskyja on kertynyt jonkin verran, koska kerään niitäkin. Ja huiveja. Pelaan paljon, omistan pleikkareita ja Nintendon käsikonsoleita (DS <3) sekä Cuben, rutosti poksupelejä (eli jos kukaan tarvitsee mitään, voin mitä luultavimmin auttaa ja breedata poksuja, jne), vanhempia Final Fantasyjä, kolme ensimmäistä Spyroa sekä muita vanhoja tasoloikkia, Digimon Worldeja, Jade Cocoonit ovat kivoja ja.. niin. Kaikenlaista. ^^ Mitäs muuta, musiikkimaku on vähän sekasortoista, kun voin pitää melkein mistä vaan, mutta mainittakoon yhtyeistä vaaaaikkapa.. Rhapsody ja Linkin Park(in vanhemmat albumit). Niin ja piirrän ja kirjoitan kanssa, deviantARTissa olen Yonaka, ja itse olen hoitajana Cryst@lin Luolassa. :3

Chainaus on kanssa suuri intohimoni ja paheeni, eli mielelläni otan vastaan ketjutustoiveita, jos kukaan havittelee mitään tiettyä shinya. =D Se on vaan niin kivaa puuhaa. Hoitolan ylläpitäjäosioon olen tosiaan kuvannut shinykokoelmani, sieltä voi käydä katsomassa, mitä kaikkea olen onnistunut hankkimaan~

Last edited by Kicchan on 30/6/2010, 16:04; edited 2 times in total

View user profile http://tienristeys.fi/

2 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 28/11/2009, 22:38

Silke

Magikarp
Magikarp
Saako tähän vastata? No vastaan kuitenkin.

Minulle shinyt kyllä kelpaavat! Platium kun itsellä on, aloitin tosin vasta uuden pelin (tosin siirsin vanhan pelin parhaat pokét siihen), joten ei paljon ole vielä mitään vaihdettavaa... Joku elukkapoké olisi kiva. Eevee nyt kärjessä, mutta muutkin eläintä muistuttavat kelpaavat.

Itselläni on muuten mölli shiny Chansey. Ja shiny Ralts. <3 Siirsin molemmat edellisestä pelistä. Pokéradar on kiva keksintö.

View user profile

3 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 29/11/2009, 08:19

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Joo toki saa. x3 Ei minua ainakaan haittaa.

Eeveet ovat hirveän vaikeita, rikkovat chaineja ilman mitään syytä. XD Se on sellainen ikuisuusprojekti, mutta jos joskus sinne 40:ään asti pääsisin niissä niin en kyllä helpolla lopettaisi vaan veisin mukanani niin monta shinya kuin vaan palloja riittäisi! No melkein..
Joku jouluinen olisi tosi kiva sinänsä, pitää katsoa. Tuollainen joululahjashiny olisi kiva olla sellainen, että se olisi suhteellisen helppo tai edes mahdollinen chainata. Nuo eeveet tosiaan tappavat hermoni. xD

Olen kateellinen. XD Raltsitkin minulla rikkovat chaineja aika innoissaan. Olen jonkun aikaa tässä kuolannut shinya Galladea, olisi ihana saada hyvänluonteinen.

4 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 29/11/2009, 10:56

Silke

Magikarp
Magikarp
Meni hermot minullakin, kun yritin Raltsia hommata. Kerran tuli vastaan Chansey, ja ajattelin sitten, että harjoittelenpa vaikka tuolla, tuskin kovin pitkälle kuitenkaan pääsen. Shinynhän minä siitä silloin sain... Eeveetä en tainnut kokeilla. Mitään kivaa pokea joka on helppo saada en osaa ehdottaa, ei tullut niin hirveästi eri pokéilla kokeiltua. Ja nyt en vielä pysty, kun en pelissä siellä asti ole.

Pikkuisen Raltsini muutinkin juuri äsken Kirliaksi ja siitä Galladeksi. On nimittäin uros. Yritän napata uuden shinyn Raltsin, kunhan sinne asti pääsen. Olisi varmaan hieman ärsyttänyt, jos olisin tuon uroksen muuttanut Gardeksi, ja seuraava nappaamani shiny olisi ollut naaras... Gardevoiria siis olen kuolannut hitusen enemmän, mutta Galladenkin halusin shinynä. Toivottavasti saan jossain vaiheessa sen Gardevoirinkin, sitten minulla olisi sekä Gallade että Gardevoir shinynä. <3 Eeveen jos saisin, muuttaisin sen kaiketi Vaporeoniksi. Vapo on kiva pelissä ja kaiken lisäksi se shinyväritys on vain niin karsea vaaleanpunainen. XP

View user profile

5 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 29/11/2009, 16:36

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Hehee, hyvä tuuri oli silloin siis. ^^ Itse asiassa aloin miettiä shinya stantleria, jos koittaisin niitä chainia.. Pearlissä sitä voisi. Harmi vaan, että se on raltsin tavoin rare. Lisää hankaluutta, mutta voisi sitä ainakin yrittää! Vihreä ja porot kun ovat niin jouluisia. <3
Mitäs olen tähän asti saanut chainattua.. Floatzel oli onnenpotku, tuli kun etsin dittoja. Nidoran uroksen sain kanssa ketjun 10-20 välillä, nyt on ja pysyy nidorinona. ^_^ Kun harjoittelin chainaamista niin sain 59 ketjun magnemiteilla ja 40 ketjun chatoteilla, mutta en tietenkään vielä tiennyt, että tuossa vaiheessa pitäisi vain resetoida radaria, lol. Muuten olisi noistakin shaineja. Nyt osaavana olen chaininut.. no kerran napsin mukaani kuusi natua, sitten loppui repelit. Yhden naaraan ja yhden uroksen pidin itse, pariskunta pitäisi vaan nimetä, loput annoin kavereille. x3 Glameow'ta lähdin etsimään, kun kuulin erään tutun sellaista hamuavan, ja onnistuin saamaan taas kuusi shinya. Yhden vain pidän itse ja lopuille viidelle kisulle on jo löytynyt kodit. Kun opettelin EV-treenaamaan (treenasin shroomishia, tulevaa chainaajaötöäni), satuin törmäämään shinyyn staraviaan, jollaista olen halunnut jo jonkun aikaa mutta joka sitten viiletti whirlwindiä.. :/ Mutta seuraavana päivänä onnistuin chainaamaan toisen, niin ei enää se harmittanut.
Kerran breedailin snorunttia, halusin tietynluontoisen naaraan. Emodittolla oli everstone jotta tämä luonne olisi poikasellekin todennäköisemmin siirtynyt, mutta en sitten yli laatikolliseen saanut kuin samanluontoisen uroksen. Noh, pian sieltä sitten poksahti shiny naaras. =D En ehkä saanut sitä mitä alunperin yritin, mutta kivahan tämäkin! Ja tietty omistan kaikenlaisia muitakin shinyja, joita olen netistä itselleni vaihdellut, esmes shiny charizard toimii lentoelukkanani, mutta niin.

Shiny gallade, anna tänne. ;_; Haluaisin sellaista kamalasti. Noh, eiköhän se sitten joskus, jatkan yrittämistä vaan. Sitten kun viimein saan ralts-chainin sinne 40:ään ja saan ylimääräisiäkin kappaleita toivon mukaan, voin vaikka antaa sinulle yhden naaraan. Harmi ettei Platinum ole läheskään niin pitkällä minullakaan, että pääsisin siinä chainimaan.. ralts kun ei ole Platissa yhtä harvinainen kuin Pearlissä ja Diamondissa.

Shiny vapo on hirveän silmäntappo, kyllä. XD

6 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 30/11/2009, 00:54

Silke

Magikarp
Magikarp
Stantler kuulostaa kivalta. Olisi ainakin jouluinen, tosiaan.

Sinullahan riittää shinyjä. o.o *Kade*
Itsellä on ollut aika huono tuuri noiden kanssa, ja en jaksanut silloin chainata, kun pystyin. Ei siis ole kuin nuo kaksi. Kerran Leaf Greenissä näin shinyn Venonatin, mutta se sattui olemaan Safari Zonella. Karkasi paikalta. x.x
Raltsin pirulaiset osaavat teleportin, joten tuhlasin suosiolla master pallon. En jaksanut tapella enempää, kun kerrankin sain shinyn näkyviin. En muista lopetinko tuolla kerralla typeryyttäni tuohon vai kokeiliko saada lisää shinyjä, mutta töpeksin jotenkin.

Ei sen Gardeksi muutettavan tarvitse välttämättä olla edes naaras, jos sinulle ylimääräisiä uroksia tulee. Wink

View user profile

7 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 30/11/2009, 03:48

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jea, voisi sitä yrittää ainakin. ^^

Awww, ikävä juttu. D: Safari Zone ON vaarallinen, se on totta..
Hmmm ne mitä minä olen chainaillut ovat olleet niin alhaisella tasolla, että osaavat vain growlin. :O Ja kun breloomini osaa sporen ja false swipen niin ah. <3 Se niistä teleporteista ja whirlwindeistä ja roareista, ahihi. Kummasti on itsetunto chainaamisen suhteen noussut pikku Kakure-breloomin myötä.

Nonniiin, mutta olisihan se kiva, jos yksi olisi naaras ja yksi uros. Very Happy Pariskunnat. <3

8 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 30/11/2009, 04:55

Silke

Magikarp
Magikarp
Niin joo, Raltseja löytyy Platiumista eri paikasta. Ovat korkeammalla tasolla ja osaavat sen teleportin. -.-'
Breloom kuulostaa hyvältä pyydystyspokélta.

No se olisi totta. Wink

View user profile

9 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 30/11/2009, 06:58

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Jep, mutta ainakin ne ovat uncommoneja raren sijaan. :/ Joku hyvä poke vaan siihen tosiaan, vaikka joku joka osaa tauntin - eikös se estäisi teleportin käytön? Ja kestäisi varmasti kauemmin kuin epäluotettava nukutus.
Breloom on kiva, ja onhan niitä muitakin hyviä, esmes smearglelle saisi kyllä samat liikkeet ja parasille, mutta breloom on vaan niin söpö. xD Tosin oli aika mälsää pidättää se shroomishina sinne 45-tasolle asti, että saisi kanssa sporen, mutta onneksi ei sen korkeammalla tasolla ollut.

Jep, että napsin sinulle sivuun naaraan jos joskus onnistun. =D

10 Re: Ylläpitäjänne Kicchan on 29/6/2010, 14:17

Draguel

Magikarp
Magikarp
Hmmm, teempäs itsestäni tälläisen esittelyn :p

View user profile

Sponsored content

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]