Foorumi Tienristeys

http://tienristeys.fi/

You are not connected. Please login or register

1. Aika toimia on nyt!

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 1/8/2013, 11:48

Shinku

Magikarp
Magikarp
Shin huokaisi ja kääntyi kysymyksen esittäneen tytön puoleen.
"Etsin glameowiani. Se säikähti arcaninea ja karkasi", poika vastasi alakuloisesti. Hän kuitenkin pelkäsi, että kissa oli jo poissa, kuten muutkin villipokemonit.
Telepaattiset sanat kuulivat ilmeisesti jokainen, ja Shinku nyökkäsi varovasti.
"Joo..", hän toisti, mutta ei voinut olla jatkuvasti vilkuilematta pensaan puoleen sivusilmällä, glameowiaan odottaen. Eve tuntui jo saaneen päättäväisyyttä itseensä, siinä missä Shinku oli menettämässä omaansa. Hän tunsi olonsa varsin epätoivoiseksi. Tietysti hän voisi piilotella tytön vulpixin takana, mutta tuskinpa sekään pidemmän päälle auttaisi. Vaikka kettu kieltämättä vaikutti aika luotettavalta.
Sisälle olisi mentävä.
"Niin pitäisi, mutta.. Minä en kyllä uskalla mennä sisään ilman minun glameowiani", Shinku selitti vaisusti tytön toteamukselle.

Mutta tosiaan, ennen Shiniä ja Eveä, David ja Draguel saivat murrettua reitin sisään. Vaan ei ilman estettä, joka osoittautui rikollisryhmäksi. Shinku itse ei tuntenut Rakettiryhmää, saati että olisi kuullut heistä aiemmin, siksi univormut eivät sanoneet mitään ja hän oli enemmän ja enemmän pihalla kaikesta. Otteluun he olivat selvästi ajautumassa, ja nyt kuumottava pelko heräsi. Ilman Lucinaa hän olisi suojaton.
"Minun täytyy löytää pokemonini", poika parahti puoliksi itselleen ja puoliksi Evelle.
"Sinä ja Vulpix voitte varmaan auttaa heitä?" hän vielä lisäsi viittoen rakennusta ja ottelevia Doduota sekä Electrikeä päin, ennen kuin säntäsi siihen suuntaan, mihin oli uskonut Lucinan menneen. Ei välttämättä fiksuinta ja Shinkua harmitti jättää Eve yksin, mutta ilman pokemoniaan hän olisi käytännössä hyödytön. Lucinan oli paras löytyä, ja nopeasti.

View user profile

27 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 1/8/2013, 15:18

Guest

Guest
Kasmiria hävetti yhä enemmän. Glameow oli tosiaan kadonnut hänen arcaninensa takia. Hänen ajatuksensa ehtivät pyrähtää pariin kertaan anteeksipyynnön, avuntarjonnan ja Latimerista takin tekemisen välillä kunnes hänen takanaan rytisi.

Ovesta kantautui ryminää ja askelten töminää ja huutoja ja käskyjä ja vieraiden pokemonien ääntelyä. Pelkonsa seassa Kasmir vannoi itselleen, ettei koskaan enää puuttuisi muiden tekemisiin, ei ikinä, ja sitten muuttaisi saareen ja teettäisi Latimerista taljan takan eteen. Arcanine päästi hämmästyksestä kuuluvan, karjahtavan haukahduksen ja pyrki ääntä kohti, töytäisten kiireessään kouluttajaansa. Kasmir tiesi olevansa turvaton ilman arcanineaan, muut pokemonit kun olivat visusti palloissaan rinkan pohjalla, ja pinkaisi kumppaninsa perään.

Hän sai Latimerin kiinni jo lattialle romahtaneelta ovelta. Se rynnähti sisään ja murisi nyt täydellä taidollaan aulan täyttäneille univormuryhmälle ja erilaisille rääkyville pokemoneille, joista osa oli jo ehtinyt livahtaa ulos uhkaamaan muita. Huoneesta säntäili ovea kohti rattatoja, zubateja ja jokunen haamu jota Kasmir ei tunnistanut, ja hän pelkäsi jäävänsä niiden tielle. Kasmir asettui Latimerin taakse turvaan ja koetti saada äläkästä selon.

Hän yritti puhua niin, ettei kuuluisi koko vihollisjoukolle. ”Latimer, älä tee mitään äkkinäistä.” Harmikseen hän tiesi, ettei se ollut itsestäänselvyys. Suuri, rakennuksen sisäpuolellakin lähes kokonaan oven peittävä peto karjui syvältä kurkustaan ja näytti palavan vimmasta hyökätä jokaista vastaantulijaa kohti yhtaikaa. Jokunen heistä perääntyi pari askelta, mutta joukosta näki, että he olivat kohdanneet vastaavaa ennenkin. Pitkä, mustassa puvussaan vaikeasti muista erottuva nainen astui lähemmäs ja hänen takaansa leijui hentoja kaasuvanoja erittävä, valtava weezing. Hän ei sanonut mitään, vaan osoitti käsivarrellaan arcaninea kohti, ja weezing lipui uhkaavan nopeasti lähemmäs. Kasmirin hämmästykseksi muut heistä näyttivät arvaavan mitä oli tulossa, ja ryntäilivät osa Latimerin ja Kasmirin ohitse ulos, osa takaisin portaita ja muihin huoneisiin. Hän halusi vain juosta karkuun.

Latimer näytteli uudelle vastustajalleen pitkiä, vahvoja hampaitaan ja haukahteli rauhattomasti. Weezing kellui ilmassa ilmeettömänä ja tuprautti muutaman harmaanpurppuran pilven kyhmyisen ruumiinsa aukoista. Sen kouluttaja oli jo kadonnut mustan univormunsa turvin johonkin portaikkoon taikka muuhun piiloon. Äkkiä se alkoi puskea kehostaan paksua tummanharmaata savua, joka pian peitti sen näkyvistä ja alkoi ehtiä hätääntyvän Latimerin luokse. Kaasun haju kimpaannutti sitä entisestään.

Kasmir oli jo paniikin partaalla. Jos Latimer alkaisi hönkiä tulta todennäköisesti palonaran kaasun täyttämässä vanhassa kartanossa, se syttyisi varmasti palamaan. Lisäksi muut rakennuksessa olijat olisivat häkämyrkytyksen vaarassa. Hän ei halunnut sitä ristikseen, mutta weezingiä ei enää erottanut sumun seasta, ja hermostuessaan Latimer teki helposti ylilyöntejä. Hän kurotti käsivartensa arcaninen paksun harjan peittämän kaulan ympäri ja yritti hillitä sitä. ”Nyt rauhassa. Et ole vielä vaarassa. Usko kun sanon, älä käytä tulta”, hän sanoi sille ja varmisti katseellaan pakotietä ovesta. Huone oli jo lähes täynnä savua. Kattoa ei nähnyt ja portaikot erotti vain vaivoin. Weezing saattoi olla missä vain. Sitä olisi turha etsiä sokeasti rynnistämällä pitkin aulaa.

Hän veti Latimeria takaisin ulos. Vasta ovella hän huomasi yskivänsä ja että kaasu kirveli silmiä. Arcanine ei vastustanut vaan seurasi kouluttajaansa ulos, yhä poissa tolaltaan. Piha kuhisi vihollisia.

//ANTEEKSI hillittömän mittainen postaus! Liian pitkä, en lukenut -versio kuuluu kutakuinkin niin, että nyt aula tursuaa savua ja ulos tunki kaikille riittämiin rakettiryhmäläisiä. En voinut mitään. Pahoittelen.

28 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 2/8/2013, 02:29

Guest

Guest
Varoittamatta ovesta rynnisti ulos joukko mustapukuisia miehiä ja naisia, ja heidän selvästi otteluvalmiita pokémonejaan. En ollut koskaan nähnyt vastaavaa, kotikylässäni järjestäytynyt rikollisuus ei ollut kovin yleistä. Pystyin kuitenkin heidän univormuistaan ja hanakkuudestaan puolustaa rakennusta päättelemään, että heidän oli pakko olla juuri sitä - järjestäytynyt rikollisryhmä.

Shin huikkasi minulle nopeat heipat todeten että hänen on pakko löytää Glameowinsa. En olisi mielelläni jäänyt yksin, mutta tiesin että se oli välttämätöntä, joten nyökkäsin vain hyväksyvästi, vaikka samalla sekunilla hermostuneisuus alkoi kasvaa sisälläni. Shin ei voisi ilman pokémoniaan auttaa minua tai muita näiden vihollisten päihittämisessä.

"Vul!" Kaen katsoi minua silmät elämänpaloa kiiluen. Otteleminen oli yksi Kaenin lempipuuhista, sen sielu oikein roihahti kun se sai mahdollisuuden siihen.
Luotin sen kykyihin, ja nyökkäsin sille pienen hymyn kera. "Ole varovainen." Sanoin hiljaa.
Kaen nyökkäsi ja hymyili pienesti takaisin.
Kaeniin voin aina luottaa.
Se halusi, etten ohjaisi sen strategointia kuin vain tiukan paikan tullen. Niinpä annoin sen hoitaa haasteen toistaiseksi itse. Katsoin kuitenkin tarkkaavaisesti miten Kaen eteni, sillä en halunnut että se vahingoittuu.
Onnea matkaan ystäväni. Tiedän että osaat tämän.
Kaen hyökkäsi vihollisten syliin, ja näin kuinka se paloi kipunoivaa energiaa.

Kaenin näkökulmasta
Loistavaa, ottelu! Kuinka olenkaan tätä odottanut! Ja Eve näyttää viimein varmalta. Hän näyttää tuollaiselta niin harvoin, noin täysin varmalta. Luottaako hän minuun niin paljon? Olen iloinen. Minun pitää näyttää, että olen sen ainoan varman luottamuksen arvoinen.
Juoksin hyökkääviä pokémoneja kohti. Vaikuttaisi siltä, ettei minun tarvitsisi käyttää aivan kaikkea energiaani. Vastassa oli lähinnä Rattatatoita, Zubatteja, ja sen sellaisia. Helppoja pikkuvastuksia.
Käytin Quick Attackia näihin pieniin vastuksiin muutamia kertoja, ja ne olivat sillä selviä. Olin paljon nopeampi kuin vastustajani, kouluttajat eivät olleet kiinnittäneet huomiota näiden heikkojen kohtien harjoittamiseen. Tulivoimaa en tarvinnut ainakaan toistaiseksi.
"No niin! Jo riittää tämä lämmittely, missä täällä on kunnon vastuksia?!" tuhahdin.
"Njahaha~ Vai haluat sinä kunnon vastuksen..." kuulin naukuvan pilkkaavan äänen.
Käännyin ja eteeni oli ilmestynyt suurehko Persian. Se katsoi minua viha silmissään.
"Älä naurata minua nuori kettuneiti. Minä pilkon sinut turkikseksi."
"Sinulla on lupa yrittää." Virnistin sille ivallisesti.
Ottelu lähti käyntiin.
Mutta jos olin täysin rehellinen, tiesin sen jossain sisimmässäni. En voinut voittaa näin suurta vastusta yksikseni. Tarvitsin apua, ja pian.

//anteeksi pitkähköstä roolista. Joka tapauksessa, lyhykäisesti, Kaen tarvinnee pian apua hyökkääjänsä (Persian) kukistamiseksi!//

29 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 2/8/2013, 23:49

Ketsuppi

Magikarp
Magikarp
//oon koko viikonlopun poissa rippijuhlissa, joihin innostus mennä on bout -273, mut en siis pääse tällön tänne, eli mua ei tartte oottaa pelin eteepäi viemisee Smile//

View user profile

30 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 3/8/2013, 03:56

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
//Ket, juttu selvä. :> Itsekin olen ollut vähän kiireinen pari viimeistä päivää, mutta nyt olen taas kotona Suomessa. Eli peli jatkuu!//

Weezingin savu oli peittänyt koko alueen. Kun se viimein alkoi hälvetä, weezing itse sekä taintunutta leikkinyt zubat olivat poissa. Draguelia vastustanut persian oli maassa, kun taas Even Kaenia vastassa oleva katti oli edelleen voimissaan. Osa R-ryhmän heikommista pokémoneista oli taintunut weezingin savuun, jokunen uudempi jäsen oli lähtenyt lipettiin ja osa oli paennut takaisin rakennukseen. Ulkona oli kyllä vielä liikaa rakettiryhmäläisiä, mutta savu ei ollut vielä kauttaaltaan poissa, joten sen turvin ainakin osa joukkiosta voisi ehkä hiippailla sisälle.
Myrskypilvet alkoivat viimein pudottaa vettä. Ei paljon, mutta vähäsen. Painostava ilma ei ollut kadonnut mihinkään, ja viimein telepatiapuheetkin palasivat.
"Nopeasti.. kellari.." ne puuskuttivat. Telepatian takana oleva olento yritti parhaansa mukaan jaksaa neuvoa ryhmää eteenpäin ja kohti avuntarpeessa olevia, mutta se oli selvästi heikkona eikä jaksanut lausua edes kokonaisia lauseita. Aika oli siis tiukalla eikä joukkio ehtisi millään pieksää kaikkia R-ryhmäläisiä. Heidän olisi jotenkin päästävä vihollisten ohi, näiden lävitse mahdollisimman nopeasti.

View user profile http://tienristeys.fi/

31 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 3/8/2013, 10:59

Shinku

Magikarp
Magikarp
Shinku vaelteli pöpelikössä glameowinsa nimeä huhuillen. Toisinaan hän kuuli rapinaa, juoksi äänen suuntaan toiveikkaana, mutta joutui aina pettymään, jonkun yksittäisen rattatan tai sentretin nähdessään. Tilanne alkoi vaikuttaa hyvin toivottomalta. Hän alkoi jo harkita kokonaan pois lähtemistä, sillä tuskinpa hänestä paljoa hyötyä muutenkaan olisi. Lucina oli poissa.

Silloin Shinku kuuli kuhisevan, vaimean äänen päässään, jonka arveli olevan telepatiaa myös, kuten aiemmin. Hän ei erottanut sanoja johtuen varmaan siitä, että hän oli aika kaukana ja äänen kantomatka ei ollut loputon. Siinä samassa glameow loikkasi kuin tyhjästä hänen ohitseen, säikäyttäen pojan perinpohjaisesti. Kissa juoksi takaisin kartanoa kohti, ja hyvin epätietoinen ja hämmentynyt kouluttaja ei voinut muuta kuin juosta perään.
"Lucina, odota! Mikä sinun on?" Shinku yritti kysellä juostessaan, mutta katti ei odottanut. Se oli tuota pikaa taas rakennuksen pihalla, karvojaan pörhistäen se juoksi kohti vulpixia ja persiania. Shinku pysähtyi hetkeksi puuskuttamaan hengästyneenä, mutta kohottaessaan katseensa hän tajusi, miksi Lucinalle oli tullut sellainen hoppu. Even pokemon oli pulassa.
Glameow hypähti vulpixiin keskittyneen persianin selkään ja raapi isompaa kissapokemonia niskaan. Shinku käveli lähemmäs, katseli ympärilleen päästäkseen taas tilanteen tasalle ja tajusi, että oli ilmeisesti saanut Lucinan takaisin hyvään aikaan. Persianin alas saaminen kahden pokemonin voimin pitäisi ainakin onnistua.

View user profile

32 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 4/8/2013, 06:48

Guest

Guest
Katsoin hieman huolestuneena Kaenia kauempaa. Se otti vastuksekseen tuon Persianin...mutta se on aivan liian voimakas vastus Kaenille! Pitäisikö minun... "Kaen, et pärjää sille!" huusin pokémonilleni hädissäni.

Kaen alkoi vaikuttaa uupuneelta, mutta sitten huomasin silmäkulmastani juoksevan varjon. Kun katsoin seuraavan kerran Kaenin suuntaan, huomasin että Persianin kimppuun oli hyökännyt Glameow. Se..sen on oltava Shinin Glameow! Mikä helpotus..!!

Kaen ja Shinin Glameow ottelivat yhdessä Persiania vastaan, ja ottelu oli nyt huomattavasti tasaväkisempi. Olin oppinut tuntemaan Kaenia sen verran, että tiesin ettei se oikein sulattanut avunsaantia, mutta näin sen silmissä aidon helpotuksen. Glameow oli tullut auttamaan sitä juuri oikealla hetkellä, ja nyt sekin oli ainoastaan kiitollinen taistelutoveristaan.

Kukistakaa se...!!

33 Re: 1. Aika toimia on nyt! on 4/8/2013, 08:12

Kicchan

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Yhdessä Kaen ja Lucina saivat persianin kukistettua. Vastusta riitti edelleen kahdellekin, mutta suuremmalla katilla ei ollut silmäparia niskassaan, joten se ei yksinkertaisesti voinut suojella itseään loputtomiin ja samalla hyökätä vulpixia ja glameowia kohti. Peli oli menetetty jo silloin, kun Lucina liittyi otteluun, vaikka persian sitä pitkittikin mahdollisimman pitkään ja kaikkien voimiensa mukaisesti.
Nyt kukaan ei enää seissyt joukkion ja rakennuksen välillä.. tai no seisoi, mutta suurin osa rikollisryhmäläisistä oli joko tarpeeksi kaukana tai kiireellinen weezingin taakseen jättämän savun kanssa. Ovi oli edelleen auki, ja telepatialla kommunikoiva olento sisällä odottamassa apua. Joukon olisi nyt pidettävä kiirettä.

//Ensimmäinen vaihe on nyt pulkassa! Aloitan piakkoin uuden töpön, jossa homma jatkuu. C: Tähänastisesta jokaiselle hoitajalle 200 dollaria sekä mukana olleelle otukselle 2 tasoa. Kertoimien jälkeen siis luvut ovat seuraavat:

Silke: 3 tasoa ja 200 dollaria
Draguel: 3 tasoa ja 200 dollaria
Eve: 3 tasoa ja 200 dollaria
Ilves: 2 tasoa ja 200 dollaria (Sinulla ei.. näemmä ole pääammattia. O.o Mene valitsemaan joku!)
Shinku: 2 tasoa ja 300 dollaria
Ketsuppi: 2 tasoa ja 200 dollaria (Pichulle iloisuutta +15 kymmenen sijaan.)
Nikki: 2 tasoa ja 300 dollaria

Lisäksi jokaisessa (paitsi "viimeisessä") vaiheessa mukana olleille (eli Silkelle, Evelle ja Shinkulle) bonuksena 100 dollaria. :>//

View user profile http://tienristeys.fi/

Sponsored content

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2